Juridische Kennisgeving

 

KVK: 96693703                                     

BTW: NL005226037B70

Artikel 1. Definities

In deze algemene voorwaarden worden onderstaande termen met de daarnaast genoemde betekenis gebruikt, tenzij anders is aangegeven.

Opdrachtnemer: BLOOMIN’ body 

Opdrachtgever: Klanten van BLOOMIN’ body die door medewerker/ster van BLOOMIN’ body getraind worden.

Opdracht: Pilates Refomer lessen, groepslessen, One-day-Retreats, (Floating) Soundbath en/of andere diensten/activiteiten uit het aanbod van BLOOMIN’ body.

Locatie: Plaats waar opdracht wordt uitgeoefend.

Artikel 2. Algemeen

  1. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes, werkzaamheden, opdrachten en overeenkomsten tussen opdrachtnemer en opdrachtgever(s), respectievelijk hun rechtsopvolger(s).
  2. Deze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op opdrachten met opdrachtnemer, waarbij derden betrokken worden.
  3. Als één of meerdere van de bepalingen in deze algemene voorwaarden vervallen, blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden van toepassing. Partijen zullen in dat geval overleg plegen om vervangende bepalingen overeen te komen, waarbij voor zover mogelijk van het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepaling wordt uitgegaan.
  4. Opdrachtnemer biedt gelegenheid tot behandeling op de als zodanig opgegeven locatie, tenzij onderling anders afgesproken. Van elke wijziging van de locatie wordt de opdrachtgever terstond op de hoogte gesteld.

Artikel 3. Ter beschikking stelling van informatie en medewerking

Opdrachtgever verstrekt opdrachtnemer alle persoonlijke informatie nodig voor een goede uitvoering van de opdracht. De opdrachtgever dient de instructies van de opdrachtnemer tijdens de lessen op te volgen en mag geen eigenhandige acties ondernemen die tot mogelijke schade kunnen leiden.

Artikel 4. Uitvoering van de opdracht

  1. Opdrachtnemer voert de opdracht naar beste inzicht, deskundigheid en vermogen uit.
  2. Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan doordat hij is uitgegaan van door opdrachtgever verstrekte onjuiste en/ of onvolledige informatie, tenzij de onjuistheid of onvolledigheid van de gegevens hem bekend hoorden te zijn.
  3. Opdrachtnemer voert de opdracht altijd op afspraak, onder begeleiding en met een maximaal aantal deelnemers uit.
  4. Openingstijden worden vastgesteld door opdrachtnemer. Tijdens officiële feestdagen is opdrachtnemer gesloten. Opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om tijdens officiële schoolvakanties een aangepaste agenda te voeren, zonder dat dit zal leiden tot reductie van de abonnementskosten of teruggave.

Artikel 5. Wijzigen en annuleren afspraken

  1. De pilates reformer lessen kunnen door de opdrachtgever tot 24 uur voor de afspraak kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden. Wordt de afspraak binnen 24 uur tot de afspraak gewijzigd of geannuleerd dan wordt de opdracht 100% bij de opdrachtgever in rekening gebracht.

Artikel 6. Geldigheid lidmaatschap / rittenkaart

  1. De geldigheidsduur de rittenkaart gaat in vanaf datum van aanschaf.
  2. Afgenomen training(en) bij een losse sessie blijft 4 weken geldig, een 3-rittenkaart blijft 6 weken geldig, een 10-rittenkaart blijft 16 weken geldig, tenzij anders aangegeven.

Artikel 7. Prijzen

  1. Weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.
  2. Opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om prijzen aan te passen. In geval van een prijsverhoging zullen de overeengekomen prijzen ten tijde van het sluiten van de overeenkomst worden gehandhaafd en zullen de nieuwe prijzen van toepassing zijn op de eerstvolgende factuur.
  3. Opdrachtnemer behoudt zich ook het recht voor om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden zonder rechtelijke tussenkomst.

Artikel 8. Betaling

  1. Opdrachtgever kan rittenkaarten direct betalen via de Trainin app middels iDeal.

Artikel 9. Aansprakelijkheid

  1. Indien zich bij de uitvoering van de overeenkomst onverhoopt een gebeurtenis voordoet, die tot aansprakelijkheid van opdrachtnemer leidt, dan is die aansprakelijkheid te allen tijden beperkt tot het bedrag dat onder de afgesloten aansprakelijkheidsverzekering is verzekerd.
  2. In afwijking op artikel 10.1 sluit opdrachtnemer iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit of (in)direct verband houdt:

– met de door of namens de opdrachtgever verstrekte onjuiste of onvolledige informatie van welke aard dan ook;

– met c.q. is te wijten aan het door de opdrachtgever niet opvolgen van een mondelinge- of schriftelijke instructie door of namens opdrachtnemer gegeven;

– met dan wel het gevolg is van de lichamelijke- of geestelijke gesteldheid van de opdrachtgever, indien deze door opdrachtgever niet aantoonbaar (tijdig) aan opdrachtnemer is medegedeeld.

  1. Indien er, om welke reden dan ook, geen verzekeringsuitkering plaatsvindt, is de aansprakelijkheid van opdrachtnemer beperkt tot bedrag dat opdrachtgever in rekening is gebracht, met als maximum €250, behoudens in geval van opzet of grove schuld.
  2. Opdrachtnemer sluit iedere aansprakelijkheid voor indirect geleden schade, alsmede voor schade door ontvreemding van goederen van opdrachtgever uitdrukkelijk uit.

Artikel 10. Regels op locatie bij opdrachtnemer

  1. Opdrachtgever dient zorgvuldig om te gaan met de eigendommen van de opdrachtnemer.
  2. Bij het vermissen van eigendommen van opdrachtnemer worden deze 100% aan opdrachtgever in rekening gebracht.
  3. Opdrachtgever vertoont geen ongewenst en/of onzedelijk gedrag, niet naar andere opdrachtgevers en niet naar werknemers of naar mede-opdrachtgevers van opdrachtnemer. Bij constatering hiervan zal opdrachtnemer de opdrachtgever verzoeken de locatie te verlaten. In dit geval is opdrachtnemer wel gerechtigd de volledige behandelprijs te innen.
  4. Het is uitdrukkelijk verboden om de apparatuur op andere wijze te gebruiken dan waarvoor ze ontworpen zijn.

Artikel 11. Verkochte producten

Verkochte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Artikel 12. Klachten

Indien de opdrachtgever een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na ontdekking, schriftelijk gemeld worden aan opdrachtnemer. Opdrachtnemer moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven.

Indien een klacht gegrond is, zal opdrachtnemer de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de opdrachtgever aantoonbaar zinloos is geworden en de opdrachtgever dit schriftelijk kenbaar maakt. Indien opdrachtnemer en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator.

Artikel 13. Rechtskeuze

Op elke overeenkomst tussen opdrachtnemer en opdrachtgever is Nederlands recht van toepassing. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag, wordt uitdrukkelijk uitgesloten. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.

 

 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.